diumenge, 16 de novembre del 2008

Sóc un gos enamorat


Sóc un gos enamorat d'una gossa que es diu Tosca. Jo em dic Bruc i sóc un boxer,tinc vuit anys i sóc català. M'agraden totas les gosses que em trobo pel carrer, quan els meus amos em treuen a passejar, però els amos de les gosses no em deixen que m'hi acosti, tots tenen por que les deixi prenyades.

Un dia els meus amos em varen portar a passejar pel poble que es diu El Bruc, ara m'assabento que porto el nom d'un poble. El poble és petit i molt bonic, envoltat de les muntanyes de Montserrat i del Parc Natural.

Allà vaig conèixer la Tosca a ella també li vaig agradar molt, em sembla que va ser amor a primera vista. Varem córrer i saltar i ens vàrem fer el primer petó. Quan el meu amo em va cridar per marxar em vaig posar de mala lluna i li vaig fer uns quants lladrucs.